Snart helg

Nu jobbar jag
Två dagar till sen är jag ledig lite :) Har jobbat fem helger i rad nu tror jag de är. Så de är sista helgen för mig. Har två veckor kvar på jobbet och jag vet sen inte hur de blir. Har faktiskt inte ens frågat.... De borde jag kanske göra!
Och idag, helt oväntat, fanns de en present till mig i mitt skåp. Från kollegan Carina! Superfin ängel som håller i ett hjärta. En present för att vi förlovat oss! Sådant gör mig riktigt glad!
 
Laxbomben är sååå god!
 


1 Victoria:

skriven

Vilken fin ängel :)
Vad jobbar du med?

Svar: sv: visst är den :Djag jobbar i fiskdisken på en av city gross butiker :) dudå?
Jennie

2 Jonna:

skriven

tack :)
ska du göra något speciellt i helgen? :)

Svar: sv: jag var med syrran lite :) och idag tar jag det bara lugnt! dudå?
Jennie

3 Victoria:

skriven

Okok, roligt att du fick ett jobb till slut. Du som hoppades på ett :)
Har lite kurser på ABF men söker då jag vill ha mer än någon timme då & då.

Svar: sv: ja, hehe klart jag hoppades :) jag har en vecka kvar nu på det, sen blir det nytt jobb i fyra veckor och sen så får vi se!
allt bra?
Jennie

4 Victoria:

skriven

Okok vad blir det då?
Jag fick jobb i Fredags så nu ska jag börja städa på gym. Jodå det är bra, sj?

Svar: sv: men u vad kul! tivs du?? jo, fin här! kram
Jennie

5 Frida :

skriven

Sicken fin ängel!
Allt bra med dig? :)

Svar: sv: viss är den fin! fint här! med dig?
Jennie

6 Frida :

skriven

sv. Ja! Gott att höra :) Jag är okej :)

Svar: sv: allt bra?
Jennie

Kommentera här: