Söndagsdags

Igår
Jobbade min sista helg. Skönt. Lördagarna är kortare, men de finns mest att göra då. I alla fall där jag är :) Sen drog jag hem, åt lite lätt och sedan åkte jag med syrran ut till mamma och pappa. Vi åt middag och kollade film. Fin kväll.
 
Idag
Sov ganska bra... Hade en kisekatt som var på en HELA tiden. Mysigt dock att hon vill sova hos mig :) Nu ska jag ge lite änglakort till folk. Och apropå det. Jag trodde väl aldrig att mina änglakort skulle ge inverkan på folk. Men de blev jag varse om i förrgår. Kom hem och hade fått ett paket. De var från en kvinna på FB som skickat en ängel till mig och ett kort där hon skrev att hon tackade mig för de kort jag gett henne. Kan ju säga kort att hon gjort stora förändringar i sitt liv på grund av detta... Sådant uppskattar man. <3
 
 
1 Sussie:

skriven

Jaha ok,Kansle du får fortsätta där?!

Jo tack det e bra, kommer ju en bebis om ca 8 veckor,så det växer så det knakar i magen :-)

Är sjukskriven just nu ,så gör inte så mkt,har rätt ont i höften & ryggen. Så vilar ganska mkt,

Kram!!

Svar: sv: de blir bara extratimmar isf :) alltid nått!sen så har jag ett annat jobb i fyra veckor och sen får vi!

hoppas din rygg blir bättre!! :)
Jennie

2 Jonna:

skriven

okej, mysigt :)
Jag har varit hemma mest och varit sjuk i helgen. Så jag har bara sett massa film och sånt dära :)

allt bra idag? :)

Svar: sv: mysigt!! jag mår fint dudå?
Jennie

Kommentera här: