10 april 2013

5 år & 7 månader idag
Med min älskade sambo! Han ÄR mannen i mitt liv :) 
Annars är mitt liv ganska händelsefullt. Umgås mycket med grannen och hennes lille son. Underbart! Har jobb som vanligt med det mediala, ska även söka jobb vid sidan om. 
Var på min fösta husrensning i helgen. Sååå kul! Gick hur bra som helst och jag kommer göra en ny imorgon. 
 
Nya bebisar
Mammas och pappas kise Anna-Lisa har fött tre små knoddar. En tjej och två killar verkar det vara! Då är det verkligen vår när man ser andra få kattungar, hihu. 
Pappa fyllde år häromveckan, så var där hemma på middag med syster och med farbror och "faster". Mysigt! Sedan fyller jag och syrran år den 29 april! Fattar inte riktigt att vi fyller 23 år! Jag blir verkligen nostalgisk ibland när jag tänker på HUR gammal jag är... 
Fick ett kusinbarn till igår :) En liten Majken!  
Kommer uppdatera mer!
 
1 anneli:

skriven

Hej Jennie!
Är tillbaka i bloggvärlden, skrev mycket förut på msn också :D Om du minns mig? Kram

Svar: Hej fina Anneli!vad roligt att du är tillbaka! Jag är lite till och från här :)
Hoppas allt är bra med dej? Självklart minns jag dig <3
Jennie

2 ☆Nnad's Blogg☆:

skriven

Grattis på eran dag :) Jag & min sambo firade ett år i februari och förlovade oss i juni. Lite tidigt kan många tycka, men vi är som helan och halvan haha ;)

Svar: sv: tack fina! jag tycker inte det är tidigt, kärleken är ju som den är <3 vet man att det håller så ska man slå till <3 vi förlovade oss efter fem år. vet egentligen inte varför, men så blev det :)hoppas allt är bra?
Jennie

3 Susanne :

skriven

grattis till er i efterskott..
Hoppas allt e bra.


Kram

Svar: sv: tack fina du!hoppas allt är fint med er? hur har du det som mamma? <3 måste kika in!! <3
Jennie

4 Susanne:

skriven

Jo mamma livet är toppen. Fullt upp. Han har börjat krypa lite,så det e super kul :)

Kommentera här: