Snart födelsedag

Igår
Till att börja med vill jag berätta om gårdagen! Först var det studiebesök på ett företag som säljer maskiner här i stan. Det var inget intressant för mig. Men roligt hade vi i alla fall (då inte av själva studiebesöket). Efter så umgicks jag med fina Christina och lilleman Nico <3 Fina vänner! Finns alltid där i vått och torrt! Vi fikade, var i lekparken och sedan kom Nicos gammelfarmor och lekte i lekparken också ;) Mys! På kvällen kollade jag och sambon på nya Johan Falk filmen; Kodnamn Lisa. Den bästa av hela serien kan jag ju säga... 
 
Måndag
På måndag fyller jag 23 år. Det är ju nu som jag känner att jag börjar bli gammal. Haha. Tjugotreår... vill ju stanna på 20-22 år om de hade varit möjligt ;) Hihi. Jag har i alla fall inte önskat mig något speciellt förutom en massagebänk eftersom jag ska lära mig änglamassage! Ännu ett utbud som jag kommer ha :) Härligt!
 

Kommentera här: