Casper 2 år ♥

Massor av bilder
Från Caspers 2-årskalas ♥ Underbar helg tillsammans!
 

Casper fick ett hus av oss alla, jag hade även med mig tre extra presenter ♥
 

Busungen med min underbara man ♥


Lite fika!


Gänget från Småland!


Efter fika och massa bus blev det att bada vid systers svärmors hus!


Dem åkte ring och vattenskidor!


Fantastisk bild!! ♥ Jag är så stolt över att jag fick denna!


Love is in the air!! ♥


Jonathan, syrrans kille, åkte vattenskidor!

 
Och systrarna ring!


Födelsedagsmiddag!


Min förlovningsring och vigselring ♥


Caspers tårta :)


Älskade busunge ♥
 

Moster-bus ♥

 
1 Isabelle:

skriven

Fina bilder och vilket gulligt hus! :)

Svar: sv: tack :D allt bra med dej? kram
Jennie

2 cajsa torres:

skriven

fina bilder :)

3 Emma:

skriven

Har inte varit inne på din blogg på ett tag och här har det ju hänt grejer! Grattis till brudparet :)!!!
Vilket annorlunda men romantiskt bröllop ni fixat till :)
Din klänning var super fin vart kommer den ifrån?
Kram

Svar: sv: hej fina du!! har du instagram så kan du få följa mig där <3jaa, sambon ville ha nått annorlunda och då kom vi på detta :) klänningen kommer från Hanna Morris i Halmstad :)
hur är allt med dej? kramar
Jennie

Kommentera här: