Hos frissan!

Började dagen med frissan
Nu var det dags för mig att äntligen få gå till frissan! Senast jag var där var när jag var runt 15 årsåldern och gick på syrrans skola där de hade frisörutbildning. Då blev det dip-dye redan då! Svart och blonda toppar - precis som min idol Ashlee Simpson hade. Men idag var det dags och det var så skönt att bli omhändertagen och bara njuta av att någon pillar en i håret ;) Det blev en rödbrun nyans och när jag satt där ville jag även färga mina ljusa ögonbryn. Inte alls tanken när jag kom dit, men jag har alltid velat göra det. Så att alltihopa smälter samman.  Så så blev det. Får vänja mig ett tag till tror jag ;) Men jag är supernöjd!

 

1 issa - snart mamma för första gången:

skriven

ser riktigt fint ut:) kram

Svar: sv: tack fina du!! all bra? <3
Jennie

Kommentera här: