Livet leker!!

Nu leker verkligen livet
Jag är så tacksam för allt som sker i mitt liv. Igår var det en månad kvar till något fantastiskt som ska ske. Längtar! Och nästa helg ska jag på änglamassage kurs, så det kommer finnas i mitt utbud snart :D Och sedan firar vi lilleman som fyller 1 år. Tänk vad tiden går!!! <3 Och jag håller just nu på med ett reportage för en tidning som jag älskar. Tänk att jag får göra detta, det som jag älskar? Ofattbart. En kväll när jag satt på kursen som jag går inom det mediala, fick jag bara en självklar tanke av att jag ska göra ett reportage om en kvinna som har inspirerat mig mycket och som jag mött väldigt mycket. Och hon hade i sin tur slängt ut denna tanken till Universum - och jag hade fått äran att ta emot detta! Överväldigad. Och tidningen var snabba på att nappa <3 
 
Eurovision
Sitter nu och kollar på delfinal 2. Ville egentligen inte titta på detta, för jag ville se allting på lördag, men kunde inte hålla mig undan. Älskar alla fjärilar som de gjort i form av flaggorna till respektive land. Så sjukt fint och fantasifullt! Och att just texten WE ARE ONE finns med. Underbart!!! Har en hel del favoriter!
 
Bild som jag tagit från dagens intervju med en underbar och inspirerande kvinna!
 
 

Kommentera här: