Nya naglar

Mässmöte
Idag var vårt andra mässmöte! Det kommer bli en ny mässa nästa år :D Är så exalterad över detta! Kommer bli perfekt! :) Gick sedan inom Nille där de hade stearinljus för 10 kr paketet, så köpte fyra!! :)
 
Lunch och naglar
Jag åt lunch, kyckling och potatissallad och drog sedan upp till tjejen som jag gör naglarna hos. Fjärde gången som jag varit där nu. Idag blev det en vinrödsaktig färg. Precis likadan som min underbara halsduk <3 Jag är så glad för att hösten kommer nu, för då får man gosa in sig i stora halsdukar och mössor <3 
Blev supernöjd med naglarna! Och på vägen hem skypade jag med systersonen. Ska dit imorgon, men han ville jag skulle komma NU. Ha ha, sötnos! 
 
 
 
1 Elise:

skriven

Snygga! :) Jättefin blogg förresten! :)

Svar: sv: tack!! allt bra?
Jennie

Kommentera här: