29 april = min tjugofjärde födelsedag! ♥

Så kom denna dag ♥
Under hela april månad har man fått vänta på att ens födelsedag ska börja och ta slut. Nu har den bara börjat. Blir lite kalas ikväll. Mamma, pappa, syrran och hennes kille kommer. Blir lite fika :) Mysigt!
Jag och min tvillingsyster fyller 24 år idag! ♥ Jag saknar henne fruktansvärt mycket. Helgen som var, var ju fantastisk! Det märks att vi är tvillingar, eftersom jag känner av henne så lätt. Jag får hennes tankar om vad hon ska säga och nu med sitt andra barn kände jag alla gravidsymptom - innan hon ens berättat för oss. Vi har ett speciellt band. Jag älskar henne så mycket ♥ Min fina syster ♥
 
Hittade fina bilder från vår uppväxt ♥ 
1 Susanne :

skriven

Grattis..

Svar: sv: tack fina du! allt bra? <3
Jennie

Kommentera här: