Dags för lite fix inför mässan

Jisses!
Nu är det bara 2 dagar kvar till att vi drar igång mässan! Jag är riktigt nervös nu! Jag kommer ju själv att vara utställare och den biten är jag helt lugn med. Det är just själva mässan. Man funderar på hur många kommer komma, kommer det vara fullt på föreläsningarna. Ja, sådana där nyfikna frågor man har. Dessutom kommer syrran hem med systersonen :D Vi hela familjen ska hitta på någonting tillsammans imorgon kväll, vilket jag verkligen ser fram emot! Vi ska även börja fixa inför mässan imorgon med! Så spännande!
 
Spa
Så nu efter jobbet ska jag hem till Amber. Ska fixa lite inför mässan angående mig själv ;) Håret ska färgas och naglarna ska fixas. Sedan ska jag fixa lite hemma med inför mässan, som att montera ner min massagebänk. Den ska jag ju ha med mig. Packa ihop alla grejer såsom erbjudanden, flyers, mina tarotkort som ska med. Ja en del förberedelser alltså! Blev även bokad att hålla i två seanser med lite längre fram :D
 
 Blev så jävla sjukt glad över detta!!!!!

Kommentera här: