Glädje & Hälsomässa 2014

Så var mässdagen här!
Vid klockan 08.00 befann jag mig vid mässlokalen och utställarna började droppa in en efter en. Det var härligt att få träffa alla efter att man haft kontakt med dem under tiden som mässan byggts upp. Min hjälpreda kom på plats, fina Nicco ♥ Min syster kom också på plats då hon skulle dekorera mässlokalen med deras underbara blommor ♥ Vid 10-tiden öppnades dörrarna upp och folket började strömma in. Jag hade erbjudanden på behandlingar under dagen och jag hade sex tider, alla tider blev bokade på kanske en timme. Så roligt! Från förra året hade man inte tid att cirkulera omkring, så jag hade lagt in detta på tidschemat. Då hann jag gå runt och hälsa på alla och se hur dem hade det. Jag tog även foton till vår Gilla-sida på Facebook. Jag köpte mig även ett halsband som jag blev sååå nöjd med! ♥ 
Under dagen kom även min mamma, syrran och systersonen in och hälsade på ♥ Så skönt att få träffa dem. Och det var mycket folk under hela dagen tycker jag. Så roligt! 
 
Familjemiddag
Efter mässan röjde vi undan allt i lokalen och sedan drog jag hem till mina föräldrar. Min man och svärmor drog hem till Halmstad. Då när jag kommer hem till mina föräldrar, är hela familjen samlad + min farbror, hans fru och mitt kusinbarnsbarn ♥ Gu vad härligt det var! Vi åt tacos och umgicks och hade det underbart. Är så lyckligt lottad ♥ Jag var relativt trött ska jag säga, men jag hade en underbar kväll 
 
Söndag
Blev en massa mys och bus med systersonen och med kusinbarnbarnet. Två av mina favoritpojkar! ♥ Vi åkte traktor, gungade, plockade blommor och åt glass. Riktigt fin dag med strålande solsken. Syrran och hennes familj åkte hem på eftermiddagen efter vi grillat - så gott 
 
Halsbandet som jag köpte på mässan av en urgullig tjej ♥
 
 



Sötnosarna! ♥
 
 

 
 

Kommentera här: