Lyx-fredag! ♥

Stund med kusinbarnet
Igår kom mitt kusinbarn. Så underbart trevligt!! ♥ Jag lagade portobella svampar i marinad, potatis och créme fraiche. Så gott. Sedan gav jag henne Access Bars och medial vägledning. Vi pratade och hade det roligt tillsammans. Helt sjukt att hon fyller 19 iår... Jag 24. Hon sov sedan över hos oss
 
Underbara massage
Det är lyxfredag! Började med en massagetid vid 09.45-10.15. Helt ljuvligt ♥ Hon som masserar oss är fantastisk! Både hon och jag har healingförmågan till max och när hon ger mig det händer enorma saker. Idag fick även hon ifrån mig. Mitt andliga team var med mig och de arbetade med mig som bara den. Först nu har mitt ena öra lugnat ner sig. De arbetade rejält med det. Allt är så härligt idag. Hela veckan har kantats med ordet Tacksamhet Jag har verkligen sagt till många hur tacksam jag varit för att de är en del i mitt liv. Känns underbart!
Nu ska jag iväg och luncha tillsammans med min man
 
 Jag och min älskade platta! Skyddar och stärker mig mot allt

Kommentera här: