Min fantastiska helg ♥

Torsdags
Då kom ju syrran och systerson hem :D Besöket på bibblan tyckte jag verkligen om. Frågade Casper om ha tyckte om att vara på mosters jobb och det tyckte han var riktigt kul sa han :D
På kvällen blev det cirkus för deras del, medan jag fick arbeta kväll. Efter dem varit där åkte jag med dem hem till mina föräldrar då jag var ledig på fredagen.
 
Fredag
Dagen började med att en lilleman kom in och väckte mig. Låg och mös med mig en bra stund innan vi gick ner för att äta frukost :) Sedan bar det av till stan för att handla. Gick inom min mosters blomsteraffär och handlade massor av blommor. Var även inom djuraffären där mamma köpte nya fiskar :) Vi åt glass och hade det riktigt mysigt! På kvälllen blev det en jättegod middag! Jag, syrran och Casper målade med asfaltskritor! Min farbror och hans fru har varit iväg i Frankrike och skulle komma hem idag, så vi ritade "Välkomna hem!" Bilden som ni ser nedan är med deras hund, skickade den när dem var på väg hem :)
 
Lördag
Idag följde systersonen med sin måffa ut i skogen en runda. Jag och syrran kollade då på filmen Ego som är en av mina favoritfilmer. Sedan hämtade vi Casper och det blev en massa bus. På kvällen kom storasyster och hennes kille. Vi åkte då till en älgpark vars ägare vi känner. Så blev en kväll där i några timmar. Älgarna var sådär kul tyckte Casper, eftersom klätterställningen var något roligare ;) Blev en mysig kväll med massa mat och skoj! Firade även syrran eftersom hon och jag fyller år imorgon (29 april). Mysigt
 
Söndag
Idag skulle vi egentligen hem, men det blev ändring :D Så vi åkte på en liten nostalgitripp till vår gamla skola. Casper älskar att gunga och att klättra, så perfekt plats att vara på! Vi lekte även kiosk! Så kul! Köpte en korv - läs sand - av honom för endast 198 kr! ;) Billigt och bra! En glass kostade däremot 1 krona! ;)
Vi satt där i gräset i det underbara vädret och fikade och hade det supermysigt! Sedan kom mamma hem då hon jobbat och det blev lite middag. Min man kom med ♥ Riktigt mysig kväll.
 
Måndag
Kom hem till hemmet på morgonen vid nio efter att jag åkte med syrran och systersonen in. Till jobbet vid elvatiden och cyklade inom Synsam för att hämta ut mina nya glasögon :D Så nöjd! En 24-årspresent till mig själv kan man ju säga! Nu jobb!
 
Sjukt nöjd!
 
 
 
 
Köpte denna sten hos moster  i hennes blomsteraffär!
 
 
 
 
 

Kommentera här: