Ny dag, nya möjligheter

Kom för en stund sedan till arbetet
Känns härligt att cykla till arbetet, men när det blir finare väder - återigen - kommer jag att gå till jobbet igen. Nu när det regnar nästan varje morgon vill jag komma snabbt till jobbet.
Allting rullar på :) Ikväll kommer mitt kusinbarn, vad jag saknat henne! Hon, liksom jag, är intresserad av det mediala och andliga, så ska bli kul att samspråka med en sådan person :) Tillsammans är vi starka.
 
Hade annars ett fantastiskt Access Bars-byte igår
Bytte med en person som jag började umgås med i början av hela min mediala utveckling. Hon gör mig alltid på så gott humör. Och vilka höga energier de blev! Numera när jag får access så kan allt hända med mig. De renar mig på djupet - mitt andliga team - och de öppnar upp och ja massa! Så underbart!
 
Du är skaparen av ditt liv, ingen annan!
1 Susanne :

skriven

Var ett fint hjärta.

Svar: sv. eller hur susanne <3 hur är det med er? hur går det med lilleman? han börjar bli stor nu :) kraam
Jennie

Kommentera här: