Sidan 87

Jag skriver ju en roman
Och just nu är jag på sidan 87 :) Förra veckan skickade jag iväg en liten presentation om boken till ungefär 5 bokförlag. Ett av dem har hittills svarat och det var ett bokförlag som jag inte trodde skulle göra det. De ville gärna läsa den när boken är färdig - vilken lycka!! ♥ Så nu ska jag skriva färdigt den, ta ett bokomslag och skicka in till dem ♥ Så kul!
Har alltid skrivit under mitt liv och en planerad biografi vill jag med skriva ♥ Vi får väl se!
Jag gav mig själv idag en prenumeration på tidningen Skriva. Love!
 
 
1 Louise:

skriven

Så kul att få svar! Hoppas dom gillar den klara boken :D

Svar: sv: tack fina du!! eller hur! även om EN svarade, så är jag sååå glad!! sitter och skriver just nu <3 <3
Jennie

2 Louise:

skriven

Sv. Ja det förstår jag! Vad jag har förstått är det inte så lätt att ens få svar från ett förlag, så det är ju bra jobbat! :) Får man fråga vad den handlar om? :) <3

Svar: sv: Tack söta <3 jag pmar på facebook ;) kramar
Jennie

Kommentera här: