Vår påsk!

Långfredagen
Ja, just det! Jag glömde ju visa er en bild på när vi friterade Oreo's! Man doppade dem i amerikansk pannkakssmet! Den smeten gjorde vi från grunden. Och det var gott! :) Till det åt vi vaniljglass och det blev en riktigt fin smak då. Testa :) Och vi tvättade hela dagen och bara hade en sådan där slappedag. Sådan har vi inte många av, eftersom vi alltid ska iväg och fara, men detta var otroligt härligt!
 
Påskafton
Vi skulle egentligen till Halmstad denna dag, men blev lite ändringar. Vi körde ut till mina föräldrar istället på middag! De hade kalas för pappa som fyllt år, så valde att stanna. Fick en cider med smak av vattenmelon och citron! Gott! Riktigt härlig kväll! Blev även att vi sov över där!
 
Påskdagen
Då for vi till svärmor! Vi var ute i hennes trädgård en runda innan vi körde och handlade. Åt vegetarisk ostschnitzel med potatisgratäng! Mums! Sedan tittade vi på Fjällbackamorden tillsammans med lite chips!
 
Annandag påsk
Då blev det lite röj i svärmors trädgård. Vi var även i en del affärer och åt god mat! Mycket trevligt! Innan vi åkte hem blev det en runda på tivolit i hamnen. Även en sväng inom hans pappa innan vi körde hemåt då jag läste ut boken Den statistiska sannolikheten för kärlek vid första ögonkastet. En ungdomsbok som var helt i min smak! Älskar ju romaner! Började sedan läsa Jag lever, pappa. Som handlar om det hemska som hände på Utöya! Blev en lugn kväll!
 

 
 
 

Kommentera här: