Vegetariskt

Igår
Var det en fullspäckad dga på jobbet :) Sådant gillar vi! Efteråt blev det ett häftigt Access Bars byte! Älskar dem där kvällarna när vi alla ses tillsammans. Jag har utvecklats enormt vilket jag är så tacksam för. Jag älskar det!
 
Idag
Fick det bli en promenad till arbetet :) Brukar ju alltid cykla, men den fick stå kvar på jobbet från igår. Skönt med promenad måste jag säga! Solen skiner och fåglarna kvittrar, underbart!! När jag bläddrade igenom Allt om Mat idag på jobbet så såg jag nedanstående rätt. Jag försöker ju äta mer vegetariskt, hemma har vi det helt och hållet, men de blir lite svårt när man är bortbjuden. Jag tar mer av allt annat än kött då om man säger så. Jag älskar det vegetariska och ju mer tips man får på rätter, desto bättre! Så detta recept ska jag nog göra imorgon när Nicco kommer
 
 Yum!

Kommentera här: