Bebismys ♥

I fredags
Åkte vi upp till syrran! Äntligen skulle vi få träffa den lille nykomlingen Oliver! Jag sov en bit på vägen upp som jag alltid gör ;) Skrev även på boken lite och läste lite. Åt på vägen upp gjorde vi också. Min man begav sig till Halmstad istället :) När vi kom fram blev Casper superglad! ♥ Han fick två filmer av oss och lillebror fick bodyn som ni ser på bilden nedan med Alfons på, samt en pyjamas med Laban på. Vi fikade och Casper gosade och busade med en. Fick även hålla lille Oliver, sååå mysigt ♥
 
Lördag
Blev en massa mys och vi såg på film och bakade muffins! Åt sedan korv med bröd och ja, en massa bus! Solen var framme stundsvis och sedan regnade det på igen. Mamma och pappa åkte hem och jag blev kvar. På kvällen skulle syrran och Christian iväg så jag stannade hemma med Casper medan de tog med lillebror. Vi åt middag och kollade på film och ja, en massa bus! ♥
Söndag
Frukost framför teven först. Sedan vid 11 tiden kom storasyster och hennes kille Jonathan! Blev massa bus igen, bland annat kurragömma. Casper är dock för söt för den leken. Han säger vart han är.. hahha going! ♥ Vi åt sedan tacogratäng innan vi alla åkte hemåt till Småland. Direkt därefter blev det att jag var i lokalen en runda och sedan kom min man hem från Halmstad. ♥
 
Blev en hel del fotograferingar under helgens gång. Den här bilden älskar jag!
För 3 år sedan tog vi samma bild med Casper. Casper är till vänster och Oliver till vänster.
 

Kommentera här: