Jag har blivit moster ♥

Väntan har varit lång 
Den 1 augusti var syrrans lille bebis beräknad, en liten kille. Sedan tidigare visste jag namnet på den lille och fått känna på de ljuva sparkarna  Men dagarna gick och ingen bebis kom. 
 
Helgen
I helgen var vi hos svärmor i Halmstad. Stefan har haft semester och var i Halmstad hela veckan. Under tiden flyttade jag ut till mina föräldrar på landet ♥ Så underbart! Så på fredagen förra veckan åkte jag till Halmstad och Stefan var överlycklig av att se mig ♥ Som jag saknat honom! Det blev middag direkt och sedan blev det en stund ute i solen. Under helgen blev det en massa shopping, en hel del till lokalen också. Jag köpte även en cykel. Stefan hade med köpt en och vi slog till på en till mig med så att vi alla kunde cykla ♥ Underbart!
På söndagen bestämde vi oss för att stanna till tisdag. Så på måndagen var vi på Halmstadtravet. Första gången för mig där. Och vid 19.30 fick jag sms av syrran att de var på väg. Tänkte lite hur vi skulle kunna sova nu. Var ju på helspänn hela tiden. 
 
Klockan 12:36
Föddes han, 12 dagar efter BF dagen. En liten Oliver. Så underbar ♥ Casper hade blivit storebror. Sist när Casper föddes var vi på bio, vi såg Kronjuvelerna. Och fick ett mms av syrran att han var född. En bild och sedan ringde hon upp oss mitt i biosalongen. Kunde ju inte prata direkt, men ändå. 
Har fått underbara bilder på honom och storebror har fått träffa honom ♥ Längtar tills jag får träffa han ♥
 
 

Kommentera här: