Öppningen ♥

I fredags kom svärmor
Och på dagen hade jag stått med arbetet på stan och delat ut information om biblioteket då det var den årliga stadstfesten i stan. Sedan gick vi och åt lunch med svärmor som kom och med min man. Blev stekt strömming med mos! Mums! Tillbaka till arbetet och jobba till 16. Blev då att hämta ut paket på Willys, ekologisk choklad! Bland annat chkoladdoppade hallon och blåbär :) På kvällen gick vi ner på stan och tittade på allsången i stora tältet. Härligt med musik! ♥
 
Öppet hus dags
Vid ca halv tolv befann jag mig i lokalen för att göra i ordning allting. Hade skickat bud med svärmor att köpa nya mattor och ljuslyktor, så allting var färdigt sedan. Det ska bara dit ett vägg ord med och eventuell målning av en av väggarna. Men sedan är allt färdigt! ♥ Mellan 12-14 hade vi först öppet. Kom nya och gamla kunder och sålde en del varor och fick en del bokningar. Riktigt kul ♥ Vid 16-17 kom familjen. Inte alla då många var iväg på annat håll, men en del kom ♥ Och alla hade så fina presenter med sig. Av mina föräldrar och syskonen fick vi en hel korg med godsaker! Så underbart! Och sedan var nästa mellan 17-19 för allmänheten. Vi fick massor av blommor och lyckönsningar. Så jag är nöjd ♥
 
 
 
 

Kommentera här: