Fullt upp ♥

Nu var det ett tag sedan som jag skrev
Det går framåt med allting egentligen. De tunga energierna hänger i sig över oss alla och det sker mycket kring relationer känns det som. Bara på två dagar har jag hört att två par ska skilja sig och att det verkar vara likvärdiga anledningar till varför de ska skiljas med. Så mitt råd känns mer som att ge folk budskapet om att just nu är det tunga energier i Universum som gör att man bråkar extra. Fokusera på att ha det med er, så kommer relationen klara sig! 
 
För övrigt
Så har jag arbetat på bibblan en hel del. Ska jobba där imorgon på lucia! Och jobbade där igår med. Riktigt roligt!! Arbetet som städerska går bra! Får se nästa vecka vad som sker. Har ett roligt möte i alla fall, eller två ska jag väl säga :) Får se hur det går ♥
 
 
1 bexollila:

skriven

man har inte alltid tid!

Svar: sv: nej,man har väl inte detta :) fin blogg!
Jennie

Kommentera här: