Äntligen fredag!

Två dagar i rad
Har jag varit med om visat upp surfplatta för de som är intresserad av detta. Stort intresse har det varit och det har varit en liten kö på första tillfället i alla fall. Riktigt roligt! Jag har ju själv erfarenheter av detta med surfplatta, så det kändes självklart för mig att vara med.
Igår köpte jag även nya blommor till hemmet, så mysigt med nytt :)
 
Idag på morgonen
Har jag varit med i caféet för att lära mig morgonrutinerna. Så nu om två veckor ska jag öppna caféet själv, ska bli riktigt kul :D Ska även få åka älskade bokbussen nästa vecka med. Och bara det kommer bli spännande! Älskade bokbussen som liten och personalen som jag hade då arbetar kvar och känner väl igen mig :) Verkligen en rolig arbetsplats!
Längtar tills jag slutar idag, bland annat för att det är helg och för att syrran och systersonen kommer hem. Ska bli så härligt! ♥
 
Trevlig helg alla fina där ute ♥
 
 

Kommentera här: