5 dagar kvar

Helgen
I torsdags kom syrran och hennes familj ner :) Så roligt och så oväntat! På fredagen var jag och Amber iväg till ett spännande projekt som vi har :) Ska bli riktigt kul!! Kommer snart att berätta! Syrran kom in till stan, så vi körde och handlade innan vi drog ut till mina föräldrar. Casper sov när vi kom dit, så när han vaknade fick jag 3 kramar av honom och han sa att han saknat mig - gullunge  På kvällen åt vi pizza. På lördagen kom storasyster, så då var vi ute ett bra tag och åke snowracer! Får ju passa på nu när snön kommit! Hade en riktigt härlig dag  På söndagen åt vi tjädergryta! Hade ännu en mysig dag med massor av bus och mys! 
 
Måndags
Syrran med familj åkte hem vid åtta på morgonen. Så jag hade fullt upp under dagen med att hjälpa en granne bland annat. Min älskade man kom på kvällen efter han arbetat och vi åt middag. Bjöd in min farbror och hans fru på fika! Så mysigt ♥ 
 
Idag
Nu på morgonen var jag på kommunen och skrev på papper för jobbet på biblioteket :) Det ska bli riktigt spännande! Sist jag sökte där var för ett städjobb, men denna gång är det inget sådant jobb och det är jag glad för :) detta blir mer spännande ♥ 
 
 
 

 
1 Cherie | Börja Spring:

skriven

Men mums vad gott med semlor :)

Svar: sv: neej du, usch!! de tkr ag inte om ;)
Jennie

Kommentera här: