Nyårsafton 2013/2014

Blev en väldigt lugn nyår
Jag kanske sagt det innan, men jag är ingen som bryr mig om nyår direkt. Julafton är viktigare! Det blev en trerätters middag här hemma med vår vän Nicco.

Meny
Förrätt: sparrissoppa med knaperstekt bacon uppepå.
Varmrätt: hasselbackspotatis, baconinlindad fläskfile med choklad och portvinssås.
Efterrätt: 
chockladfondant med ananas och mynta kompott och grädde. 
Blev riktigt gott, men såsen var ingenting för mig direkt. Vid tolvslaget stod vi ute på vår balkong och blickade ut över alla fyrverkerier. Riktigt fint!
 
 


Amber kom på en snabbvisit och lämnade blommor 
 







Förrätt


Varmrätt


Jag älskar denna kompott! Mozzarella, cocktailtomater, balsamico och pesto vinegrette!

Efterrätt
 
 
 
1 Cherie | Börja Spring:

skriven

Ser ut som ni också fick en väldigt trevlig nyårsafton :)

Svar: sv: ja verkligen! hoppas detsamma till dig <3 och att allt är bra med er <3
Jennie

2 Cherie | Börja Spring:

skriven

Jodå, Emma var sjuk med feber men vi körde ändå finklänning, smink och trerätters även om det bara var vi hemma så det blev lyckat.

Med oss är det fint, själv också?

Svar: sv: jaså? hoppas lillan mår bättre nu då <3 Ja jag såg era klänningar, så fint!jo, här är det bra!
Jennie

3 jonna:

skriven

mysiga bilder :)

Svar: sv: tack fina <3 hur är det med dig? kramar
Jennie

Kommentera här: