Lyckligt lottad ♥

Min hylla med varor
Är nästan fylld! Ska ha en tjej till med sina smycken :) Och jag är inte ett dugg nervös för själva verksamheten, det jag kan vara nervös för är hela grejen med att ha företag. Min affärsidé så att säga är otroligt bra, men just att driva ett företag - ja det kan göra mig lite nervös. Har redan sålt lite så det känns riktigt bra :)
På söndag ska vi till Ikea förhoppningsvis med Titti och Nico ♥ Längtar! Ska köpa det sista till lokalen då.
 
Min väg
Jag känner mig lyckligt lottad. Just för att jag har denna gåva som jag har. Det har vi alla mer eller mindre, men att jag vågat ta tag i den och att jag gått kurser och lärt mig så otroligt mycket. Mina änglar och de andliga guiderna som jag har, har visat mig denna väg hela tiden. Det känns lätt i kroppen och i hjärtat, så då är det rätt ♥
 
 

Kommentera här: