Underbar helg ♥

Fredags
Blev det examenskalas hos min kusin i Blekinge. Nybliven dientist! :) Det bjöds på nypotatis med lax och massor av tillbehör. Sååå gott! Sedan då lite godis och tårta! ♥ En mysig kväll där man fick träffa hela släkten ♥ Får träffas igen om en vecka! :) Sedan blev det att jag och min man stannade kvar i Blekinge, i vår sommarstuga! Vi passade på då vi inte visste när vi skulle få vara där i sommar. Så vi stannade kvar hos min farbror och hans fru. Riktigt mysigt! ♥
 
Lördag
Vaknade till en underbar sol som strålade hela dagen! Blev att vi badade Zeb vid hundbadplatsen två gånger och vi badade också två gånger! Underbart ♥ Vi åt glass och njöt av att bara vara. Där nere kan jag göra absolut ingenting, bara njuta av att vara där. Verkligen mitt paradis ♥ På kvällen blev det grill.
 
Söndag
Blev att vi badade en runda innan vi grillade korv. Sedan framåt fyra tiden åkte vi ner till Glass- och sillabåten för att avnjuta en varsin glass. Mamma och pappa kom dit också en runda innan vi åkte hemåt ♥ Haft en underbar helg! Som alltid med min underbara familj ♥
 
 
Blir några Instagrambilder ♥
 
 
 
Har jättelångt hår nu... ♥

Kommentera här: