Vår helg ♥

Fredags
Blev leverans av varor från fina Lena till lokalen :) Sedan hem för att packa, möta upp min man vid busstationen och ta bussen mot Halmstad och till svärmor :) Jag längtar tillbaka dit ofta, man gick trots allt där i gymnasiet i tre år och träffade min man där. Så det är underbart att ständigt komma tillbaka dit ♥
När vi kom dit blev det middag ute på gården och sedan gick vi ut till svärmors kolonilott för att vattna :) Köpte oss en varsin glass också.
 
Lördag
Blev en runda till Erikshjälpen. Blev ett fynd för mig; Drömtydning och filmen Kronjuvelerna. Stefan köpte sig en enormt ful hund i brun keramik... Ja herregud! Tog oss sedan vidare till Eurostop där vi åt lunch på Espresso House. Köpte sedan mig en duk till bordet i lokalen med rosor på. Blev även en tripp till Rusta där jag bunkrade upp med lite handtvål till lokalen. Och där fann jag den! Jag har velat måla eller taptsera i lokalen. Så ja, vad finner man på Rusta? Jo, en tapet med änglar på! Otroligt vacker! Vet ännu inte om jag kommer måla en av väggarna rosa eller om jag kommer tapetsera ist... vi får se.
Blev även en runda till svärmors kolonilott igen. Jag läste ut boken Hon hette Jennie av Moa Herngren. Jag älskade den! ♥
 
Söndag
Regnig dag. Blev att vi åkte ut till Flygstaden och till ÖoB. Där köpte jag ingenting, men inne på Clas Ohlssonköpte jag mig en ny skrivbok till en kommande bok ;) Jag ska först bli klar med den jag håller på med ja :) Blev fynd på Maxi med. En klänning med fantastiskt mönster ♥ Fikade även denna dag på deras café som är så bra!
Tog sedan bussen hem till Ljungby vid 19 tiden och blev att vi la oss i sängen direkt. Kollade på serien Glappet som jag skrattar till som bara den. Så roligt serie detta var!
 
Älskar Espresso House's caesarsallad!
 
Helt besatt av Triumfs glass som ser ut och smakar som vattenmelon!
 
Lunch/fika på Maxi!
 
Och en bild från när vi satt ute och åt middag ;)

Kommentera här: