Underbar start på dagen ♥

Igår
Fick jag punka på cykeln :( Så jag gick inom Sandstedts och bad dem fixa detta. Lämnade in den vid ca 16:45. Nicco skulle ha lånat cykeln för kvällen, men ja, det blev inte så. Så hon ringer upp mig och fråga om jag vill ha skjuts. Ja, tack! sa jag. Vi körde inom och handlade lite. Var så sugen på nypärer och sill! Sedan på kvällen kom Helene ♥ Vi pratade och drack te och hade det riktigt mysigt :)
 
Försov mig
Det var längesedan som jag försov mig och idag blev en sådan dag. Jag hade fått för lite sömn inatt så jag trött var jag. När snoozen går på igen för kanske femte gången ser jag att klockan är 07:48. Ringer till kollegorna och säger att jag blir sen och gör mig sedan i ordning. Kommer ju då på att jag har inte cykeln hemma. Den ska jag ju plocka upp på vägen. Så jag traskade ner mot staden. Marknad idag och loppis imorgon :) Vilken helg! Och så får vi lokalen på söndag med! :D Ska även vara barnvakt imorgon! ♥
 
Underbar service
Kommer in på Sandstedts och betalar för cykeln. Han hjälper mig ut med den och sedan cyklar jag iväg. Innan dess hade jag ödmjukast tackat för hjälpen. Börjar cykla iväg och vad märker jag! Jo, mitt styre (som sedan jag fick den varit väldigt sne..) är tillbakarättat :D Jag var sååå glad! Så en av mina kollegor (vars pappa äger de)  ska berätta detta för dem senare idag då jag ville visa min tacksamhet ♥ Underbar start på dagen och bättre kommer den bli ♥
 
Gamla Bettan är fixad!

Kommentera här: