Vår helg ♥

Lördags
Sov till 11:40 denna dag. Vaknade av att det knackade på dörren och när jag går ut och öppnar står där Nico och Titti ♥ Nico blev riktigt glad för sina presenter! De skulle iväg till sommarstugan med min farbror och hans fru (aka Nicos gammelfarfar och gammelfarmor) så jag var riktigt glad att de hälsade på mig samtidigt. Mysigt! ♥ 
Sedan körde jag och Stefan och handlade, bland annat färska jordgubbar. Vi hade bjudit över min bästa vän Nicolina (Nicco) för att ge hennes presenter från hennes födelsedag och bjuda på middag och bara umgås. Hade en riktigt härlig kväll!
 
Söndag
Mamma och pappa var iväg och skulle titta på sin nya valp som kommer hem nästa helg ♥ Och vi bara tog det lugnt hemma hos dem innan vi drog hem vid ca 20 tiden. Blev en lugn kväll hemma sedan innan vi la oss... Ovetandes om vad som skulle ske dagen efter..
 
 
Vi bjöd på hemmagjord potatissallad, sallad, jag fick vegetariska bitar, men vi bjöd på kassler med, samt stekta champinjoner! ♥

Kommentera här: