Fantastiskt mysig dag ♥

Tvättning
Lite tvättning innan presentinslagning, fixa kaffe och fika inför dagens utflykt. Idag ska vi ju fira Nicos 2-årsdag som var igår!  Tänk vad tiden går! Kommer ihåg hur jag träffade honom som bebis flera gånger och under dessa två år har han verkligen tagit mitt hjärta med storm. Lillkillen  Så det känns att han blir större och större  Av mig och min man fick han ett sifferpussel och en lastbil såklart! Vi åkte till en närliggande djurpark här och hade en riktigt fin dag där. Det kollades på djur, badades, fikades och massa skratt och kärlek  Nicos kusin var också med idag, precis som förra året. Skillnaden var väl att denna gången sov inte kusinen som sist ;)
 
Hem till mina föräldrar och farbror och hans fru
Efteråt drog vi hem till mina föräldrar och farbror och hans fru. Vi blev bjudna på lite mat och grabbarna fick åka både traktor och grävmaskin! 
När jag kom hem blev det lite middag 
 
 
Blev bränd på armar, bröst å ansikte ;)

Kommentera här: