Vår helg ♥

Ännu en underbar helg snart förbi ♥ 
I fredags fick vi rycka in som barnvakter i någon timme  Åh, vad jag har saknat Nico! När jag kom till dagis blev han så glad av att se mig. "Ninni!!" skrek han! Sedan blev det fika hemma hos oss innan mamma Titti kom. Sedan drog vi till Halmstad, till svärmor.
 
Lördags ♥ 
Blev en runda först till en möbelaffär, sedan till Olofstorp för att mata änderna, men det blev inte så lyckad då det bara kom en and ;) Det var vårmarknad där med, så lite blommor köpte svärmor till sin kolonilott. Efter det drog vi till Glassbiten och tog oss en glass i det underbara vädret  Sedan satt vi ute en stund i det fina vädret. Sedan en myskväll med filmen En dag
 
Söndag ♥ 
Regnig dag, blev film med både Känn ingen sorg och Monica Z
Idag skulle min älskade mormor fyllt hela 80 år. Kändes tungt  Saknar henne så ♥ 
 
Goa du ♥  
 

Lilleman älskade att fota med kameran, ett foto av honom ♥ 






♥ 
 









Älskar syrener ♥ 

Skickade in min novell till novelltävlingen idag ♥ 

Kommentera här: