6 dagar kvar till julafton ♥

Nu kan nedräkningen börja
Och jag ser så mycket framemot julafton :D Den årliga uppesittarkvällen med Bingolotto, den årliga julfrukosten och allt vad detta hör till. När man var liten var det julklappar som gällde. Man satt och väntade, väntade och väntade. Men nu idag älskar jag mer att se andra vad glada de blir när de får julklappar ♥ Själv är man sådär taggad över att man vet vad de ska få ifrån en och att sedan få se deras reaktion är så underbar!! Och såklart tycker jag det är kul att få julklappar, inte det jag säger, men att få se andra och deras lycka när de öppnar är ju bättre trots allt ♥ Och denna julen har jag ju bidragit med 6 klappar till ett evenemang vi har här i stan. Hoppas även dem ska bli glada över de dem fått ♥ 
 
Ikväll
Ska vi hem till Nicco på lille-jul som vi firar tillsammans vi tre. Så mysigt ♥ Vi ska göra färdigt de två sista recepten och sedan ska vi äta gott och byta julklappar. Just ikväll är jag så spänd på att få se Niccos reaktion ♥ Sedan imorgon blir det julfirande med hela släkten på mammas sida, även där ska vi ha julklappar fast då julklappslek istället. Ska bli riktigt kul ♥ 
 
 

Kommentera här: