Julgodis ♥

Igår
Hade jag en behandling vid 15.30 och efter det åkte vi till City Gross för att hämta hem den där julgodiskassen som jag beställde förra veckan. Och eftersom jag blivit ny prenumerant på matkassar så fick i en låda med frukt :D Sååå gott ♥ I påsen fanns det ingredienser till 4 julgodisrecept:
  • Kanelfudge med salta nötter
  • Polkatryffel
  • Kola med citrus/apelsin
  • Knäckbräck med nötter 
Så vi var hemma hos nicco och gjorde i alla fall två av recepten. Resten ska vi göra på fredag då vi även ska ha lite lille-jul tillsammans ♥ 
 
Idag
Vid halv 12 befann jag mig hos Tiina i hennes lilla salong. Dags att fixa brynen :D En lyx som jag unnat mig ofta nu då jag inte alls är bra på att få till dem och färga och allt vad det heter, hihi. Så det är riktigt skönt när någon annan gör det där jobbet åt en :) Och fina blir de varje gång ♥ Efter det lämnade jag in julklappar till ett evenemang vi har här i stan som går till de som kanske inte har de så gott ställt. Och även om jag har ett jobb på 2 dagar i veckan så gav jag ändå bort 6 julklappar i år. Jag tror på det goda att ge ♥ Hämtade ut lite paket och var på Erikshjälpen där jag fikade och shoppade lite :) Ibland kan man hitta massa där som 6 små kaffekoppar. Har länge velat ha en servis och jag köpte ju en kanna för ett tag sedan och nu har jag även koppar. Nu är jag hemma och ikväll blir det lax till middag ♥ 
 
 
 
 

Kommentera här: