Detaljer ♥

Igår var som sagt en underbar dag
Min man var händig! Sådant uppskattas alltid ;) Nedan kan ni se lite mer av vad han satte upp, så snyggt ♥ 
Och idag fortsatte dagen att vara underbar! Har jobb imorgon på mitt tidigare arbete! ♥ Så roligt! I tre dagar framöver, riktigt kul! Och imorgon fyller min man år ♥ 26 år. Jösses vad tiden går. Vi blev tillsammans som 17/18 åringar och nu har vi varit tillsammans i 7,5 år ♥ 
 
Rensat
Och vilken service! Erikshjälpen kom hem och hämtade lite grejer som vi ville bli av med. Bland annat den soffa som Steffe dragit hem med till extrarummet. Jag är oerhört känslig för grejer man köper på loppis. Som allt så har det energi i sig. Och om ex ett par bråkar eller om personen dött och man köper någonting på loppis, så får man hem de energierna hem. Och därav tog han hem 3 saker. En bokhylla, som inte kändes så farlig energimässigt, sedan en soffa som egentligen inte heller kändes fel, mer att den inte riktigt var min stil. Samt en fågelbur som inte riktigt var ren energimässigt. Måste hänt något med fåglarna som varit där i, för jag får ont i huvudet så fort jag är i närheten av den.
I alla fall så kom Erikshjälpen idag och hämtade all skit, förutom buren, som jag slängde istället. Ingen fågel ska få bo i den ^^ 
 
 
 
 
 

Kommentera här: