Överväldigad ♥

Igår pratade jag med en god vän, Eivor
Hon gjorde mig tårögd. Hon sa till mig: Hoppas att du kan se allt det fina du gör och känna dig stolt <3 Hon menade att hon var stolt över hur mycket jag har för mig nu. Delvis ordnar med seanser, mässan både för Glädje & Hälsomässa samt för cancerfonden, föreläsning i attraktionslagen, ska ha kurs - jaa, jag har mycket för mig. Och det var som att hon fick mig att inse hur värdefullt arbete jag gör ♥ Hon fick mig att känna mig stolt. Och att jag varit med i tidningen en hel del. Jag känner mig stolt, otroligt vad jag kan åstadkomma ♥ 
 
Seans
Igår hade vi seans i lokalen, den andra av tre. Vi kommer planera in ännu fler seanskvällar. Det har blivit som en grej jag har i lokalen som tidningen uppmärksammade. Vi var sammanlagt 13 stycken ♥ Underbart! Innan dess hade jag och mediet Helena Bengtsson från Jönköping haft en riktigt härlig stund, det är hon som håller i seanserna ♥ Jag arrangerar bara. Nästa gång är den 12 april och den är redan fullbokad med 14 platser. Riktigt kul! 
 
 Idag är det mässmöte!! :) Gjorde mig lite fin i håret, vardagslyx! ♥

Kommentera här: