Steffe 26 år ♥

18 februari
Den dagen då min man har födelsedag ♥ På morgonen brukar vi alltid ge varandra någon form av uppvaktning. Så i år blev det semla! Dock hann han vakna innan mig, så han fick snällt krypa ner i sängen igen. Jag gick ut i köket och la upp en semla på ett fat tillsammans med ljus och sjöng för honom ♥ Hihi. 
Jag cyklade iväg och arbetade på biblioteket lite. Efteråt blev det en del förberedelser inför det lilla kalas som Steffe planerat. Han skulle ha trerätters. Så förrätt blev avokado med räkröra, varmrätt fläskfilégratäng med dragonsås bland annat och så tårta! ♥ Mamma, pappa, syster och hennes kille hade vi bjudit. Lite synd när tvillingsyrran bor en bra bit bort i sådana här lägen ♥ Och jag hade skaffat mig en selfiestick, så vi alla tog en gruppbild :) Tycker faktiskt att det är en bra grej! :) Blev en riktigt lyckad kväll!
 
 
 
 




 

Kommentera här: