Fantastisk helg ♥

Syrran kom hem
Då kom min syster hem med hennes fina familj ♥ Vi åt middag och sedan bara umgicks vi hela kvällen. Så mysigt! Vi gick även in till min farbror och hans fru och hälsade på en runda. Oliwer somnade min famn den lille sötnosen ♥ Blev mys framför teven och massa bus med både Casper och när Oliwer hade vaknat. Riktigt fin kväll! ♥
 
Lördag & söndag
Då kom min moster Birgitta och hennes man ♥ Innan dess var vi mestadels utomhus under dagen då Casper givetvis ville åka alla möjliga maskiner som vår farbror har. Efter att de åkt hem åkte vi till grannbyn för att köpa fiskar till mammas akvarium. Blev en sväng på Ikea med. 
Och igår kom vår kusins familj och umgicks. Blev fika och massa bus. Jag och syrran spelade Kalaha som vi tyckte så mycket om när vi var små. Och idag åkte dem hem. De stannade en dag extra, så mysigt ♥ 
 
 
 
 

Kommentera här: