Som en dröm ♥

Just nu är jag i extas
Och detta är med hjälp av Attraktionslagen. Jag är helt 150% säker på detta. I onsdags satte jag mig och gjorde min egna visionboard, alltså det som jag gett er råd om att göra för att få det bästa under 2015. Jag skrev däribland ner att jag ville gå på en konsert som jag fick nys om i början av veckan. Bandet heter One Direction och ja, jag har blivit kär i dem... Ha ha. Musiken är så bra ;) Så jag ville verkligen gå på konserten i sommar, eftersom jag tänkte det vore en underbar upplevelse. Så jag har under veckan gått mer och mer in på Ticnet för att se vad för platser jag skulle få om jag skulle boka. Då har jag hela tiden fått på område P som var högst upp från scenen. Sen blev det så att jag då inte bokade, eftersom jag inte riktigt visste hur jag skulle göra. Skulle jag boka hotell eller skulle jag åka tåg eller ja, hur skulle jag göra?! 
 
Men så idag
Sa min man att vi bokar hotell, han följer med och så gör vi en liten semester av det. Givetvis ska han inte med på konserten, han vare sig lyssnar på dem eller är intresserad. Så var först hotell bokat, oj shit tänkte jag. Nu börjar det bli verkligt! Sedan började jag boka konsertbiljetten till mig och när jag ser vad jag ska få sitta så bara gapar jag. Jag var ju helt beredd på att få P igen - men jag fick någonting heeeelt annat! L4! Som är precis bredvid scenen. Jag vart som euforisk! Det här var rätt så... sjukt. Och jag vart så tacksam mot min man som alltid är lika förstående! Så JAG SKA TILL GBG OCH SE ONE DIRECTION i sommar! WOW! Från att ha slängt ut min önskan i ONSDAGS till att IDAG få allting spikat - det är för mig helt undebart! 
 
 
1 Veronica Bernhardsson:

skriven

Hej!
Skickar en fråga till dig. För ett par år sedan hjälpte du mig att designa min blogg. Håller du fortfarande på med att designa bloggar?
Tacksam för svar! Var mycket nöjd med den jag hade:)
Mvh Veronica

Svar: Hej fina! Tyvärr inte :/ men detta är någonting som jag kanske komma göra igen. Men inte just nu. Kramar
Jennie

Kommentera här: