Mammas födelsedag ♥

Vår helg spenderades i Blekinge
I mitt lilla paradis ♥ Åh, vad jag älskar att komma dit och bara njuta av livet! ♥ I 23 år (om inte mer) har vi haft stuga där och som jag kanske har sagt tidigare, så är det som ett andra hem för mig ♥ 
I fredags kom vi dit vid sju tiden. Mamma, pappa och syrran å hennes fästman kom med. Mamma hade gjort hemmagjord pizza. Gott! ♥ Blev sedan en lugn kväll på altanen. 
 
Mammas födelsedag
Så blev det mammas födelsedag, lördagen den 25 juli. Hon var redan uppe före oss andra, men hon fick snällt gå och lägga sig, hihi ♥ Vi hade syrran på Skype med syskonbarnen när vi gick in och sjöng för henne. Sedan blev det frukost. Det regnade och blåste rejält. Jag och Steffe körde en liten runda. Vid fem-tiden kom min moster och hennes man för att fira mamma. Det blev grillat och sedan tårta och kaffe. Vi spelade kort och hade det riktigt trevligt ♥ 
 
Och idag
Vart det dags för hemfärd. Men vi spelade först minigolf, pappa vann. Sedan åt vi stuvade makaroner och falukorv (mitt förslag). Blev lite fika innan jag och Steffe drog hem mot Småland igen. Har precis ätit lite frallor nu och ser på Robert Broberg på ettan. Så bra ♥ Har dvdn med honom faktiskt. En av Steffes favoriter som tragiskt nog gick bort i veckan :( Även Bosse Östlin från "Glada Hudik" gick med bort :( 
Blir en lugn kväll, ska skriva på boken ♥
 
 Minigolf
 

Kommentera här: