2 årig bröllopsdag ♥

Idag är det 2 år sedan
Som vi gifte oss. Kan knappt förstå det - TVÅ år sedan. Jösses, vad tiden går! ♥ Minns det som det vore igår. Och vilka fina minnen ♥ Nedan kan ni kolla på inläggen som jag gjort om vår bröllopsdag den 15 juni 2013 ♥ 
Den kommer firas med god mat och efterrätt bland annat ♥ Igår vann vi 6 Sverigelotter på Bingolotto, så ja, vi ska skrapa dem och hoppas på storvinst såklart ;) 
 
8 år tillsammans
I år har vi även varit tillsammans i 8 år. Helt magiskt att få dela 8 år tillsammans med en man som man älskar. Med dig får jag vara mig själv, hur galen jag än är. Med dig får jag dela glädje och även motgångar. Med dig får jag bli älskad och få älska. Fantastiska make ♥ 
Hur vi träffades? Ja, det var när Lunarstorm fanns ^^ Av en slump hamnade han in på min sida och resten är ja, historia, hihi ♥ Då var jag 17 och han 18. Idag är vi 25 och 26 år. Fantastiskt ♥ 
 
KLICKA HÄR 
KLICKA HÄR
KLICKA HÄR
KLICKA HÄR
KLICKA HÄR
 
Länkarna går till bilder från bröllopet ♥
 
♥♥♥♥♥♥♥♥ 

Kommentera här: