Halmstad Pride ♥

Så helgen i Halmstad
Blev lite annorlunda denna gång. Lördagen bestod helhjärtat hela dagen av Pride-festival! Jag hade en riktigt bra outfit med "halsband", flagga och paraply i Pride-färgerna! ♥ För mig betyder Pride att alla får ta del av kärleken - oavsett vad för läggning man har. Visst att vi alla kan visa varandra kärlek i vardagen med - såsom alla krig kunde bara sluta och samarbeta istället eller att man hjälper varandra även om man inte känner varandra. Bara en sådan grej att ge varandra ett leende på gatan gör enormt mycket. Vi alla ska få ta del av kärleken tycker jag. Så jag deltog i Pride för att jag stod för att allas rätt i samhället. Det ska inte spela någon roll vilken sexuell läggning man har. Absolut inte! ♥ 
Sammanlagt deltog det 2 000 i pride-paraden, inklusive mig själv 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: