Ljuvlig helg ♥

Sommarstugan
I fredags åkte vi till sommarstugan i Blekinge. Syrran och mamma och systersönerna hade varit där hela veckan, men jag och pappa kom dit först som i fredags. Min man hade andra planer, så han stannade hemma ♥ Vid halv åtta var vi i stugan. Casper blev jätteglad! ♥ Han hade varit nere på campingen och fått ansiktsmålning. Idag som en tiger. Jättesöt var han. Och Oliwer var en riktig buse, han sprang runt hela tiden och hittade på bus. Är så tacksam för dessa små systerbarn ♥ De är så underbara! 
 
Middag 
När vi kom blev det grillning. Potatisgratäng och fläskfile blev det. Till efterrätt grillade marshmallows och chokladfondue. Så gott ♥ Blev en massa bus efter maten. 
På lördagen åkte vi och handlade frallor. Sedan åt vi frukost och gick sedan till lekparken. Vi bestämde att vi skulle åka in till glassbåten och äta glass, men planerna ändrades lite. Pappa och syrran målade stugan och meningen var att vi efteråt skulle åka till stan, men då kom vår moster med sin familj. Ja, inte hela, men min ena kusin var med och mosters man. Så mysigt! ♥ Vi fikade och sedan gick jag, min kusin och Casper ner till campingen då de hade massa hoppborgar och då ansiktsmålning. Idag skulle Casper vara ett skelett :D Sedan gick vi hem och dem åkte hem. Då åkte vi ner till glassbåten ♥ Vädret var mulet, men det regnade inte och det var behagligt väder. 
Efteråt gick vi en runda vid hamnen. På kvällen beställde vi hem pizza och så gick vi en runda på campingen ♥ 
 
Söndag
Frukosten intagen, blev sedan packning. Jag och Casper gick ner på lekplatsen. Sedan åkte vi hemåt. Blev fläskpannkaka hemma hos mamma och pappa innan min man kom och hämtade mig ♥ Blev en lugn kväll sedan. 
 
Har ju glömt att visa vad jag köpte för merchandise på One Direction :)
 
 
Sötnos ♥
 
Min Aloe Vera växt har växt till sig rejält... 
 
Köpte en ny "målarbok", har "Mandala" och "Kreativitet och Mindfulness" sedan innan, men hittade en ny "Kreativitet och mindfulness". Även mamma och mina systrar tycker detta är kul!
1 fodo.blogg.se:

skriven

Vilka slags pennor använder du??

Svar: sv: hej fining, jag använder stabilo pennorna :D älskar dem! sen har jag även från maxi de har riktigt bra tusch där!
Jennie

Kommentera här: