One Direction ♥

Ja, i tisdags
Åkte vi till Göteborg vid åtta på morgonen. Först plockade vi upp barndomsvännen Sara och åt frukost på McDonald's. Sara, som jag känt sedan mellanstadiet, är en riktigt kul tjej. Jag och min man skrattade hela vägen till Göteborg med henne. Vi hade det väldigt trevligt och jag som alltid somnar i bilen om vi är ute och åker, gjorde inte detta en endaste gång ;) Tack vare Saras härliga personlighet! ♥ Vi fikade på vägen och var i Göteborg kring elva tiden. Sara checkade först in och vi parkerade bilen, lämnade sedan vår väska hos Sara, eftersom vi fick checka in vid 15. Sedan gick vi och åt på en pub inne på Nordstan. Tog en pastasallad med kyckling och pesto - mums. 
 
Vid 14
Gjorde vi oss i ordning på Saras rum. Blev en dusch och lite omsminkning. Sedan gick vi mot Avenyn och vårt hotell; Hotell Lorensberg som vi har bott tidigare på. Och sedan gick vi bort mot Ullevi! Vi köpte en varsin regnponcho utifall att. Och sedan shoppade jag loss med lite merchandise. Det blev ett wristband, ett programblad och fem fotografier på killarna som var signerade. Sedan ställde vi oss i kö. Alla som skulle ha ståplatser skulle bli insläppta först vilket gjorde att vi stod i kö i kanske 1,5 timme. Sedan kom vi äntligen in. Detta var min första konsert på Ullevi, så jag visste inte riktigt hur allting gick till. Vi gick in precis bredvid scenen och vi satte oss direkt på våra platser. Vi hade inte platserna bredvid varandra, då vi hade bokat på varsitt håll. Men vi satt precis vid scenen ungefär. Helt sjukt bra platser. Men som alltid vill man ha bättre - ångrade att jag inte tog ståplatser, men då kanske man inte skulle sett alls som jag sedan såg på massa videofilmer som var uppladdade på Instagram. Så jag tror allt att vi hade det bra där vi satt. 
 
Projekt
Alla fans gör alltid någonting till killarna under deras konserter. Vi i Sverige skulle inte vara sämre. Bland annat skulle vi ha gula och blåa ballonger uppblåsta under första låten (men som fanns med under hela konserten) och även skulle vi hålla upp skyltar med "Till the end" och "Always in Our Hearts". Killarna la märkte till våra projekt ♥
Första förbandet kom på, The Fooo Conspiracy. Inte min typ av musik, men ja, de var bra. Sedan kom McBusted ♥ Alltså McFly och Busted hade slagits samman till ett och samma band. Sååå bra dem var ♥ Så glad jag var av att få se dem LIVE när man lyssnat på dem som yngre. 
Och till slut kom killarna på scenen efter ca 1 timmes försening. Jag röööös i hela kroppen och det kändes så overkligt att se dem live. Min favorit är ju Harry och guuuu vad snygg han var!! ♥ 
Hela konserten var i 1 timme och 45 minuter ca. Det var lite mer än 42 000 i publiken. Jag var så jävla glad. Jag grät och sjöng med i låtarna och nästan dansade. De var helt underbart!!! ♥ 
Killarna uttryckte sin kärlek till Sverige och till "lingonsylt" och "köttbullar". Och de sa "Jag älskar dig". Åh ♥
 
Efteråt
Var jag och Sara förstörda xD Vi var helt tagna! En man kom och sålde One Direction halsdukar som kostade egentligen 50 kr styck, men som vi fick köpa 3 för 100 för så det gjorde jag. Sara fick en. Samt så köpte jag 2 affischer på killarna. Wow ♥ Vilken upplevelse! Vi gick med Sara hem till sitt och sedan hem till vårt hotell. Jag var helt slut i fötterna. Jag var så slut att jag sket i att jag åkte hissen - jag hatar att åka hiss. Men att gå upp till femte våningen skulle jag aldrig klara den kvällen xD
 
Det här såg jag precis innan vi skulle göra ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
The Foo
 
 McBusted
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: