Emaus ♥

Morgonmys ♥
06:21 väckte Casper mig och sa:
- Jennie, du måste gå upp nu! Genast!
- Mmm, stönar jag eftersom jag är så trött.
Sedan går han upp. Jag ligger kvar en stund, men en halvtimme går jag upp och myser med Oliwer. Vardagen kommer i gång :) Vid halv nio tiden somnar han i min famn och sover en och en halv timme framåt. Under tiden passade jag på att arbeta med alla mediala vägledningar som jag har :) Det har blivit så ungefär hela veckan. Jga hinner med det jag ska. 
 
Vid tolv tiden 
Kommer syrran hem och har lunch med sig. Viltgryta och ris, mums. Sedan åkte vi iväg till Emaus och dess lantgård utanför Uddevalla. Vi kom väldigt lägligt till ridningen. Casper red på fyra olika hästar sammanlagt. Han var väldigt stolt ;) Efter det blev det lite handlande ♥ Blev riktigt god middag nu ikväll. Pestokyckling med pommes och sallad och sås. Mums ♥
 
 ♥
 
Tävling till bilen ♥ Jag och Oliwer gick lugnt ;)

Kommentera här: