Pengaflöde ♥

Igår
Var det en oerhört hektisk dag! Vaknade vid 07:00 och gick upp. Blev lite arbete med medial vägledning som jag har erbjudande på nu, 200 kr ord pris 350 kr ♥ 
Cyklade iväg och köpte ett loppisfynd, som ni kan se nedan. Så fin ♥ Sedan satte jag på kanal 11 då jag skulle se på Ugly Betty. Där var det programmet Förmiddag på först. Ett sådant program som man kan vinna pengar på. Man ringer in, ger dem ett ord och kan då vinna. Så ja, jag ringde in. 3 samtal och kom ej med, men så sa jag högt: nej nu SKA jag komma med. Så ringer igen och KOMMER MED! Sammanlagt vann jag 1800 kr! :D Vilken bra start på veckan. Ännu ett tips med Attraktionslagen. När man väl bestämmer sig för någonting så sker det ♥ Fantastiskt!
 
Seans 
Mässmöte först. Vi träffade Smålänningen för annonsering och hade sedan fortsatt möte med ABF som är samarbetspartners. Efter det åkte jag hemåt och vid 16:30 kom Helena och hämtade mig. Dags för tredje seansen i min lokal. Den mest fullbokade hittills var just denna. 16 personer. Och alla var supernöjda ♥ Riktigt kul kväll ♥ 
Tyvärr blev jag sjuk igår. Fick feber och hade riktigt ont i halsen :( Och idag sov jag från 9-15,30... Kurering!
 
 Loppisfyndet! ♥ 

Kommentera här: