Haft en fin helg med halva familjen ♥

Nu är jag hemma efter en fantastisk helg
Med halva av hela familjen så att säga ♥ Har varit uppe hos syrran i Trollhättan och idag är det 9 dagar kvar till jag ska tatuera mig... Jag börjar bli lite nervös, men det ska bli spännande med - just hur ont kommer det göra, hur kommer den bli? Jag tycker det ska bli riktigt spännande :D 
 
Helgen
I fredags kom vi till syrran vid halv fyra tiden. Blev då grillat ♥ Så mysigt! Blev massa bus å mys hela kvällen innan vi gick och la oss. Såg på Ack Värmland som jag verkligen tycker om :) 
Så igår var syrran iväg på ridning hela dagen som hon fått av sin svärmor. De skulle rida i sammanlagt 4 timmar med en paus på 1,5 timme då de skulle äta middag. Så mysigt det lät ♥ Dock är jag ingen hästjej direkt även om det ser så härligt ut. Pappa och Chrille var på Elmia där det var jaktmässa. Jag och mamma var hemma med barnen och hade fullt upp hela dagen. Vi gick en runda och plockade bland annat maskrosor till Caspers kanin och även liljekonvalj. Tänker genast på älskade mormor som fyller år imorgon ♥ Hon skulle bli 81 år gammal, men dog för 8 år sedan ♥ Saknar henne än och hon finns en del gånger i mina drömmar och hälsar på ♥
På kvällen beställde vi hem pizza, någonting som vi älskar att göra hos dem. De har nämligen ostkanter - sååå gott! Inbakade kanter med ost så att säga ♥ Under dagen hade jag och Casper även bakat. På kvällen blev det lite pingisspelande hos deras granne :) 
Och idag fick vi alla sovmorgon, vid 09,30 vaknade vi allihop ♥ Så härligt. Några timmar innan hade Casper vaknat (jag sover på hans rum) så sa han: Jennie! Det är dags att vakna nu! Och sen somnade vi om igen, haha. Vardagen kom igång. Jag, syrran och Casper åkte och handlade till middagen. Blev svamprisotto med sparris och sedan kycklingfiléer till det. Sååå gott ♥ Och så hade vi nässelsoppa som mamma hade plockat till innan. 
Men nu är jag hemma igen. Min man kommer snart med bussen från Halmstad ♥ Imorgon är det en ny vecka och till helgen vankas det ett äventyr ♥
 
 
 
 
 
 
 
1 syrran :

skriven

Nja.. oliwer vaknade ju 7 så då gick chrille ner med han till mamma o pappa som va vakna. Vid 8 gick chrille ner. Så alla fick inte sovmorgon ;)

Kommentera här: