Julförberedelser ♥

Igår
Var jag med Titti, Nico och "faster" på tomtesmyg här i stan. Det var första gången för mig, så det var lite roligt att se hur det fungerar :) Nico var så glad när han fick godis av en tomte. Så roligt att träffa lilleman igen, var ett tag sedan ♥ Jag sa till honom innan jag gick att vi får ses en annan dag och leka, fick till svar: "Vi kan ses imon" goa unga ♥ Han bjöd mig även på en dumlekola och ville visa mig alla hans grejer på hans rum. Sötnos. 
 
Idag
Var jag uppe redan vid halv åtta för att börja julpynta och allt vad det innebär. Julgardinerna ska upp, alla ljusstakar och stjärnor. Nästan allt klart nu ♥ Steffe kom hem på lunch så vi åt grönkålssoppa tillsammans. Sedan traskade jag iväg till ÖoB för att köpa lite plädar till varadagrsummet. Blev röda med jultexter på. Nu ska jag bara ha röda juldukar och röda örngott till vardagsrummet, sedan är jag i princip helt klar. Dock kommer jag inte tända det förrän på lördag eller söndag. Jobbar ju imorgon och fredag så tänkte jag passa på när man ändå är hemma. Och idag får jag äntligen tillbaka min Iphone som varit iväg på lagning. Jag har vantrivts med min Samsung....
 
 
 
 

Kommentera här: