Lånetelefon ♥

Igår
MItt Spotify har inte fungerat som det ska i kanske en vecka. Och det gör mig riktigt irriterad, eftersom musiken är det viktigaste för mig. Oavsett vart jag är så har jag alltid med ett par hörlurar. När jag ska städa har jag musik på, när jag lagar mat. Ja, ni förstår nog hur jag menar ;) Musiken finns med överallt! ♥ 
Så jag skulle bara göra den där goda tanken om att starta om mobilen, som jag inte gjort sedan jag fick den för typ 5 månader sedan. Men det gick inte riktigt som jag tänkte. Jag kom ingen vart mer än till - ni som känner iPhone - den där vita skärmen med det svarta äpplet. Jaha, vad göra liksom. Så jag pratade med Telias support och de säger att den måste återställas. Försöker med det hemma, men det går ej. Ingen kommunikationslänk whatsoever på några timmar. Under tiden åker jag med Tiina till hennes salong där jag fixar brynen och jag får kontakt med mamma som jag ska träffa en timme senare. Vi åt lunch jag och lilla mamma ♥ Så mysigt. Vi gick sedan på Erikshjälpen och jag gick inom Telia butiken än en gång för å höra hur jag skulle göra. Men ja, fick rådet att ladda ner nya iTunes och prova på nytt med att återställa, men inget hände. Rätt skönt ändå utan telefon, faktiskt. 
 
Idag
Cyklade ner till Telia butiken och fick mobilen inlämnad och fick en lånetelefon. Samsung! Jag har tidigare haft Samsung, så inget nytt direkt så. Känns bra att ha en telefon i alla fall så man kan ringa och smsa. Efter det gick jag och handlade lite och sedan hemåt. Jobbade medialt och vilade lite eftersom jag fick typ migrän ♥ Så fort jag satte igång telefonen kom massa sms och folk som har försökt att höra av sig. Ja, jösses ♥ Har börjat sticka på ännu en halsdukstub. Typ plommonfärgad. Sååå snygg! ♥ 
 
Favorit ♥

Kommentera här: