Middag hos mamma & pappa ♥

Igår
Direkt efter jobbet igår åkte vi ut till mamma och pappa ♥ Och eftersom det var smörgåstårtans dag fick vi just detta. Mamma hade gjort en själv ♥ Med mina favroritfyllningar! Leverpastej och skinkröra! Mums! Den var riktigt god ♥ Och efteråt fick vi Frödinges Texas Pecanpie som jag har velat smaka och ja, den var mums! Älskar pecannötter och kola! Dock var det lite för torrt pajskal... Det blev att vi sov över :) Älskar verkligen att komma hem och till landet. Det är något visst med det där när man har bott på landet hela sitt liv i princip och nu bor i stan. Det är en otroligt skön kontrast och när man är ute på landet och hos sina föräldrar är det som att man bara njuter till fullo av hela tillvaron ♥ Vi vill absolut ha hus på landet inom en snar framtid och det har alltid varit ett mål för oss. Jag måste ta körkort snart.... hihi. 
 
Idag
Vi tog sovmorgon, åt frukost och åkte sedan till Lönsboda på deras årliga julmarknad. Riktigt mysigt där! ♥ Innan vi skulle åka så tog vi lite lotter, 4 lotter för 20 kr. Och jag vann 3e pris! :D Jag fick välja mellan massa tomtar etc, men så såg jag en ängel. Åh!! ♥ Jag tog den direkt. Jag älskar ju änglar och ja, jag har en hel del hemma. Ska räkna hur många jag har här hemma någon gång ♥ Köpte även en på loppis häromdagen. Trodde den var liten, men den var ganska så stor och det blev jag ännu gladare för ♥ Blev en tur inom Ikea innan vi körde hem. Blev middag hos mamma å pappa innan vi nu kom hem för en stund sedan. Riktigt härligt ♥ Imorgon är det andra kurstillfället för 8 deltagare ♥ Ser framemot det!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: