Middag hos min vän ♥

Igårkväll
Blev det middag hos min bästa vän Nicco ♥ Jag hade gjort parmesansås och så hade vi ris till. Jag är inte så glad för kött, men vi hade fläskfié till. Det är inte så att jag inte äter det helt, jag äter det i viss mån. Det jag äter mest av är väl isf lax och kyckling sedan är det uteslutande vegetariskt i hemmet. Gör jag en köttfärsås tycket jag hellre om att ha Hälsans kök och dess vegetariska färs. Riktigt god ♥ Använder väl nästan bara Hälsans kök och knappt inget från märket Qourn. Tycker Hälsans kök är mycket bättre. Och nu ska jag bunkra upp! Fick 2 kuponger därifrån om man köper 1 produkt får man en på köpet. Har redan använt en sedan tidigare så totalt hade jag 3 kuponger. Redan nu vet jag att jag kommer att köpa deras "köttbullar" och "schnitzlar". Favoriter helt klart. 
 
Efterrätt
Nicco stod för efterrätten. Hon gjorde en riktigt god paj på äpplen, jordgbbar och blåbär. Riktigt gott. Och precis när vi kom hem till henne hade jag med lite glögg. Så medan vi väntade på att maten skulle bli klar blev det lite glöggdrickande. Så gott ♥ Jag riktigt längtar till julen nu.
 
 
Ett loppisfynd från i söndags! Perfekt nu till jul den där lille granen ♥

Kommentera här: